091007

Onsdag idag då. Hade en vanlig dag i skolan (känns som att dagarna mest består ut av raster, men det pratar vi tyst om;) ). Tog även en sväng förbi körskolan efter skolan för att boka tid för min första körlektion, men läraren var inte där så jag får göra ett nytt försök imorgon.:)
Som varje annan onsdag så jobbade jag idag tillsammans med Ottilia, sedan bar det av till Friskis för veckans danspass. Efter det bar det av hem igen för lite styrka i garaget innan jag hoppade in i duschen.
Vid kvällsmaten var jag duktig nog att jag började läsa igenom texten som vi har i engelskaläxa tills på fredag. Det är en lååång och ganska klurig (åtminstone att översätta den till svenska) text. Så tänkte att jag skulle börja i lite god tid istället för att sitta med hela texten imorgonkväll;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback