091001

Jisses, redan oktober. Känns helt sjukt om du frågar mig. Snart julafton för guds skull! För att inte tala om att vi snart är inne på ett helt nytt år... Fast just nu har jag inget emot att tiden går så snabbt, det kommer väl komma de åren snart när jag önskar att tiden bara skulle stå still.

Har varit ledig idag, eller inte riktigt, men jag orkade inte gå på de två lektioner som stod på schemat idag så jag stannade hemma. Har inte slappat alltför mycket ialla fall. Har gjort franskaläxan, hjälpt mamma lite med att dammsuga och så, plockat ögonbrynen och så har jag även läst ut Harry Potter 3...fast det får man väl säga att jag har slappat:P Ska se om jag inte orkar läsa igenom första avsnittet i teoriboken så jag kan försöka övertala pappa att vi ska åka ut och övningsköra när han kommer hem från jobbet. Eller så kanske jag är så snäll att jag bakar en sockerkaka till han som han har tjatat om. Eller så kanske är jag är så duktig att jag gör båda sakerna.;) Önskar bara att vädret skulle kunna bli lite bättre så jag kunde gå ut och ta en promenad, känner inte för att göra det i ösregn.

Ja, vi får väl se vad som händer resten av dagen=)

// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback