091116

Uäh, sov riktigt dåligt inatt. Så har gått på sparlåga hela dagen känns det som.:P
På kropp & själ började vi idag med Tai Chi, vilket var väldigt roligt!:) Känns som något som passar mig:)
Efter det spelade vi badminton. Carin, Julia och jag lyckades ha väääldigt roligt åt något som säkert inte egentligen var speciellt kul. Men när klockan är 4 en måndagseftermiddag kan det mesta bli roligt;)

Trots min trötthet var jag och tränade på Friskis idag. Själv, eftersom Carin och Julia dissade dagens pass. Jobbigt var det, och jag fick som vanligt ont i lungorna efteråt. Men bra är att imorgon ska jag till läkaren och kolla vad det är som är fel!:) Och förhoppningsvis få något som kan göra så det blir bra igen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback