Shopping!

Så, jag var i Kalmar och självklart kunde jag inte komma hem tomhänt. Nejdå;)


Nagellack från Isadora, extrapris 49 kr.
Var därför jag köpte det,
annars tycker jag isadoras brukar vara för dyra.:P


Halsband från NewYorker.
Kostade 49 eller 59 kronor, kommer inte riktigt ihåg.
Särskilt dyrt va det inte iaf!


Båda sjalarna från NewYorker.
Den till vänster kommer jag ha utomhus för att värma halsen i höst och vinter.
Kostade 99 kronor.
Den till höger kostade endast 49 kronor. Den fanns även i en massa andra coola färger,
men jag har velat ha en svart-vit sedan tidigare så det fick det bli.
(Har sedan tidigare en vit-svart)


Kollade på denna kjolen på Gina Tricots hemsida förra veckan. Tyckte den var jättesnygg.
Blev faktiskt förvånad när jag såg att de redan hade fått in den i butiken, men jag klagar inte:)
199 kronor.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kikade på den där kjolen igår jag, provade också men jag låg mellan 34 och 36, 36 var för stor och 34 för liten så det blir inget köp innan jag gått upp eller ner i vikt ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback