Glad att var hemma

Mamma, pappa och Inga kom hem mitt i mitt yogapass. Eftersom det är ganska jobbigt att avbryta ett yogapass tänkte jag att jag skulle köra klart det när det bara var ungefär 10 minuter kvar. Inga som hade suttit stilla i bilen hem ända från Stockholm hade verkligen överskottsenergi när hon kom in i huset. Så medans hon kutade runt i rummet låg jag helt stilla på golvet. Hon verkade inte märka mig förrän det var typ 2 minuter kvar på mitt pass, då drog jag upp mina ben och satte mig upp, vilket hon la märke till och kom i 190 mot mig. Det var en överlycklig hund som hoppade upp mot mig.=) Jag har saknat henne, men jag hade visst glömt hur vassa hennes tänder var.;)

Nu har hon även lärt sig att hoppa upp i soffan vilket hon inte har kunnat innan. Hon hoppade även upp på tv-bordet - där hon definitivt inte får vara!:P

Kommentarer
Postat av: Catrin

gryyymt snygg header du har ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback