Svårt att hålla i slantarna

När jag kom till stan så visade det sig att de inte hade jobbat klart
riktigt där jag och Ottilia städar så vi gick en sväng i affärerna så länge.
Inne på Lindex köpte jag en burk med eye makeup remover pads och två nagellack från Depend.
Det var ett erbjudande 2 för 40 kronor som jag inte kunde motstå.:P
Så det blev ett rött (nr. 19 tror jag) och ett svart.
Sen gick vi och köpte tidningar. Jag köpte Chic, har aldrig läst den innan så tänkte passa på.
Ottilia köpte den och Frida.
Sen stack vi och jobbade. Efteråt tänkte jag gå och hyra en film.
Var så himla länge sedan jag gjorde det så tyckte det var dax.
Fast när jag kom ut från videobutiken hade jag en påse med 3 dvder som jag hade köpt!
Lyckat eller hur?:P
Haha, men det var så att de hade gamla hyrfilmer för 49 kr/st eller 3 för 99 kr.
Så jag köpte Stardust, I could never be your woman och Prinsen & jag 2.
Man kan ju åtminstone hoppas att de är bra.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback