Early!

Jag vet att jag är ute i väldigt god tid. Men jag gillar att vara det. Sån jag är helt enkelt:P
Iaf, så frågade jag min klassföreståndare igår om det är möjligt för mig att läsa både engelska C och matte C i trean. Han sa att det kunde bli schemakrock men att han skulle kolla upp det. Det hade han gjort idag och det visade sig att det är mycket troligt att jag kan få läsa både kurserna! Gutt!=)
Enda dumma var ju att det enda ekonomipaketet som man får läsa franska steg 5 i var det som inte tilltalade mig.:P
Så det verkar som att jag får strunta i det, vilket känns lite synd eftersom franskan nu på gymnasiet har vsat sig vara mycket roligare än den på högstadiet...
Herregud vad tidig jag är:P

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: hehe, exakt :)

Åh, aha okej. Jag har också hela min framtid planerad istort sätt, och där ingår dock inte lumpen. Utan jag har planer för varje år fram tills att jag är 27 :P HAHA. fast samtidigit, lumpen gäller bara en gång i livet. man får bara en chans och den skulle jag vilja ta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback