En väldigt trevlans lördag

Var en rolig dag igår.
Halv 11 åkte jag, Lotta och Carin in till Kalmar och shoppade.
Gjorde underbara köp igår, bland annat hittade jag en klänning som jag ska ha på nyårsafton.
Den är fiiiiin!
Vid 4 sen tog vi bussen hem och vid 7 igen åkte vi hem till Matilda.
Kvällen tillbringades tillsammans med Matilda, Malin, Hilma och Amanda. Vi snackade, åt fruksallad och kladdkaka och spelade en massa Guitar Hero. Första gången jag provade att spela det, och fast var jag.
Fruktansvärt kul var det!
Så kul att Henry och jag har köpt ett playstation 2 idag och letar efter ett billigt Guitar hero.
Haha, kommer bli en bra julklapp!

Kommentarer
Postat av: Jack - Kille - Foto - Humor

cool blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback