Springbreak!

Vaknade vid klockan 9 idag, fast somnade sen om och gick inte upp förrän halv 11 typ. Käkade frukost framför tvn och tittade på Gossip girl samtidigt. Vid halv 12 ungefär gick jag ut och la mig i solen. Gör allt för att försöka jämna ut min solbränna nu:P Klarade bara av att ligga en kvart och sola framsidan iaf men solade baksidan i 40 minuter typ.

Jag ska träna idag med, orkade ju inte göra det i torsdags och igår hann jag inte. Så idag måste jag. Men då kanske man ska ta och äta lite innan..Det blir nog pizza idag igen, morfar var ju så snäll igår att han kunde köra mig till pizzerian så jag kunde hämta en mexicana. Har halva kvar så det blir väl dagens lunch skulle jag tro.

Ikväll, när vet jag inte, så ska jag på Springbreak i Kalmar tillsammans med Lisa, Lisa, Matilda och Tina. Det kommer nog bli megakul och jag hoppas på en lyckad kväll.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback