Finally Friday

Fyy vad trött jag är idag. Somnade inte förrän vid halv 1 ungefär igår..:( tur att det är helg nu då så man kan sova ut lite.

någon gubbe var här och kopplade in vår nya parabol igår. Och nu ska jag vara lite barnslig, men det skiter jag i:P, men vi har DISNEY CHANNEL nu!!!!:D Hahahaha, vet inte hur många gånger jag har sagt till pappa att jag vill ha den, grejen är ju att innan har den kostat extra pengar. Men nu så:D *Svävar bland moln* Haha, nej inte riktigt men nästan.;) Och så är det många fler filmkanaler, Canal+Comedy, TCM, Silver m.m...Ja, mitt liv kommer se helt annorluna ut:P hehe nej då, men mer tid framför tvn är nog att räkna med;)

Ikväll, eller typ om en timme ska jag åka och rida. Endast 4 gånger kvar på terminen, sen tror jag jag ska lägga ner ridningen, iaf för ett tag. Senare blir det väl antingen tvn, datorn eller kanske lite fotvård. Får se vad man orkar med!

Dagens frisyr hittade jag förresten beskrivning till på seventeen magazine' hemsida.


Ciao!
// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback