Mycket att göra

Oj idag är det mycket att göra! Har redan gått igenom en massa med packning tillsammans med mamma. Som jag sa så ville hon att jag skulle ha med en massa mer saker - så väskan är fullproppad nu!
Om en kvart ska jag med Malin till gymmet. Sen blir det dusch och mat. Får jag någon tid över innan jag ska åka och jobba så blir det kanske lite slapp bara. Men innan jobbet så ska jag även ner på stan och köpa sollotion, ögonfransfärg och något mer..:P
När jag och Ottilia har jobbat klart så ska jag med pappa och handla det sista till resan. När jag kommer hem så ska jag göra händer och fötter fina. Naglarna ska målas med mitt nyaste nagellack så de blir somriga och fina!
Mycket att göra va?;)

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback