In the big city

Nu är jag i Stockholm! Har visserligen varit här i typ 3 timmar men har inte suttit vid datorn förrän nu. Just nu är vi hemma hos Beas pappa, hon, jag och Adam ska bo här tills på lördag. Jag snor Gabriels säng så han ska sova hos någon kompis istället.;)

Hitresan gick bra. satt och löste korsord och spelade kort. 31 och kamelpiss.:P Haha Det var Gabriel som lärde oss Kamelpiss, annorlunda namn men ganska kul spel;) När vi stannade för att käka i ett gatukök blev man lite irriterad på personalen som jobbade där. Först dröjde maten jätelänge och sen fick jag fel mat. Fast tillslut fick vår mat och kunde mätta våra tomma magar. Ja det var ungefär det som hände under resan.:P Inte särskilt innehållsrik precis.

Imrgon ska jag och Bea in till stan. Ska bli kul! Jag ska passa på att kolla i alla affärerna som inte finns nere i våra trakter som typ Acne, Topshop och Zara.;) Hehe kan säkert tro att Ottilia och några fler är lite avis nu:P Haha

// Alicia

Kommentarer
Postat av: ottilia

haha, nej nej (A)

eller jooo!

Postat av: Malin

mmm, en aning...



fast jag ska osså dit, så köp inte ALLA kläder i hela stockholm... ;P

2008-06-26 @ 21:43:12
URL: http://soveryordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback