Vem kan låta bli att shoppa? Inte jag iaf!:P

Slank ut en stund på stan med mamma alldeles nyss. Blev lite inköp faktiskt.


En ny tröja (superskön!) från Lindex.
Normalpris 149 kronor med jag hade en 50 kronors rabattkupong
så det blev bara 199 kronor för den;)



Ett torrshampoo eller vad det heter. Aja man har i det när håret är torrt iaf:P
T.ex om man har bråttom och man inte hinner duscha men håret är lite skitigt.
Då funkar det prima!:)
Har läst på Elin Klings blogg att hon tycker det är jättebra.
Så vi får hoppas att det är värt de 120 kronorna jag pungade ut för det:P
Finna bland annat på Lindex.


En valig vit v-ringad t-shirt från Jc.
Har gått och provat den här innan, men 249 kronor har kännts för mycket.
Så nu när den kostade 99 kronor på rean kände jag att det var dax att slå till.
Den är så där härligt slapp, kanske lite för mycket urringning men, den kommer passa perfekt med ett skärp i midjan!:)

Ja det var det för denna gången!:)

// Alicia

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Jaha ;D JA jag hittar aldrig nånting på rea när jag väl kan handla nåt :P

Postat av: Malin

Haha jaa, hon kom hit med en massa bilder som hon ville ha, fast jag drog gränsen vid en tomat... ;) haha

2008-07-18 @ 15:05:44
URL: http://soveryordinary.blogg.se/
Postat av: Malin

japp :) hon hade tagit en massa bilder med makrofokusen :) haha

2008-07-18 @ 16:44:32
URL: http://soveryordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback