Last day

Stack iväg och jobbade vid 3-tiden. Kom inte hem förrän klockan 7. Var faktiskt inte så jobbigt idag som tur var. Kanske beror på att man inte har jobbat på närmare 3 veckor så man har hunnit ta igen sig lite.:)
När jag kom hem blev det varma mackor till kvällsmat. Riktigt mumsigt. Njöt av dom ute på altanen tillsammans med mamma och pappa.
Just nu sitter jag vid pappas dator för han sitter vid den vanliga. Är inte så van vid att sitta och knappa på denna bärbara eftersom jag mest använder den när jag tränar eller vid något tillfälle tittar på film. Så knapparna är verkligen ovanliga:P
Men det går ju som tur är.
Ska sitta här ett tag till, men det blir väl inte så länge om det inte är så att det händer något kul, sen tror jag jag ska krypa upp i antingen soffan eller sängen med en bok:)

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback