Kreta resan del 2

Dag två var det rätt ner på stranden som gällde efter lite mackor och sånt till frukost. Efter timmar av bad, solning och lite killspaning ( som var en besvikelse:P) gick vi hem till hotellet igen. Vissa tog en middagslur, vi andra roade oss med att spela kort och sånt. Framåt kvällen gick vi ut och åt igen.

På måndagen förflöt förmiddagen och eftermiddagen likadant som de andra dagarna. Efter middagen dock så fick vi fyra ungar fritt att ströva omkring. Kvällens mål var discobaren Envy. Men den öppnade inte förrän ganska sent så vi gick och satte oss på en uteservering och tog oss var sin drink. Framåt halv 12 drog vi till Envy. Där stod typ världens gulligaste kille. Max hette han och kom från Sverige. Han jobbade på Envy och hans jobb var i princip att locka in skandinaviska tjejer och hålla utskik efter polisen:P Vi stannade dock ute och pratade med honom ett tag sen gick vi in och beställde lite drinkar. Fast vi höll mest till utanför hos honom för det var där alla skandinavier stod typ. Inne höll alla bumbisar (aka albaner) till och de kunde var lite skrämmande. Bea och jag hade otroligt roligt, killarna tog det lite lugnare om man säger så. Träffade många roliga norska personer. Framåt tre-tiden så fick Gabriel bokstavligen leda mig och Bea hem:P Hemma på hotellrummet höll jag på att kliva på en kackerlacka utan att jag var medveten om det. Jag skattade så mycket så jag knappt märkte något.
Ungefär 2 minuter efter det att vi har lagt oss så börjar Bea spy. Jag kollade bara upp typ och sa något till henne sen somnade jag som en stock ungefär. Bea mådde fortfarande dåligt så Cecilia tog ut henne på en promenad på stranden...och glömmer nyckeln till hotellrummet.:P När de kommer tillbaka vid typ klockan 5 på morgonen märker de att de inte har någon nyckel så de ställer sig och bankar på dörren. Tror ni jag hör dom? Nepp:D Utan de fick väcka killarna och sova inne hos dom, 4 stycken i en dubbelsäng.:P Vid klockan 8 sen knackade Cecilia på igen inne hos mig och då vaknade jag och öppnade. Efter det kunde inte jag somna om så jag gick ut och tog mig en promenad på stranden. Kan ju påpeka att måndagen ( i alla fall kvällen) var den roligaste dagen på veckan.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback