Det bästa på länge

Gårdagens mål för "utflykten" var Falköping. Eller ja en kennel i Falköping. Vi var och tittade på valpar!!
Hur himla underbart är inte det? Så nu är vi ägare till en liten cairnterriervalp. Ja vi har inte fått hem den än för de var bara 5-6 veckor gamla och man får inte ta hem dem förrän de är 8 veckor gamla. Längtar hur mycket som helst.
Men alltså, 10 valpar var det allt som allt. 5 flickor och 5 pojkar. Vi hade redan bestämt oss från början att vi skulle ha en tik, så i början hade vi bara tikarna hos oss för att lättare kunna plocka ut en vi ville ha. Alla valparna var helt underbara (såklart:P)! Jag hade lätt kunnat ta med mig dem allihopa hem. Alla såg jättefina ut i ansiktena och så och var supersöta. Fast vi valde tillslut en liten tös som heter Greta Garbo, haha. Hon var solklart sötast i ansiktet, och såg ut som en liten kanelbulle tyckte mamma:P
Så nu återstår det bara att komma på något bra namn till henne. Jag gillar Betty Boop bäst ut av alla de förslagen som har kommit upp hittills. Mamma och Henry gillar King Kong, men det ska den bara inte heta. Inte om jag får vara med och bestämma i alla fall:P
Men kom gärna med namnförslag!!=)


Lilla trötta och söta Greta.

// Alicia

Kommentarer
Postat av: Elise

naaw jag vill bara krama


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback