Söndag

Oh, pust!
Idag har varit en lång dag. Klockan halv tre åkte jag till jobbet och började städa, kvart över 4 åkte jag hem och åt McDonalds, och klockan 5 åkte jag tillbaka till jobbet - klockan 10 slutade jag. alltså 6 timmar och 45 minuters städning idag. Jobbigt kan jag tala om!
Men frisersalongen sken av renhet efteråt i allafall (okej, inte riktigt, men renare än vanligt va den i allafall)

Donken här i nybro har en väldigt dålig drive-in måste jag säga. När pappa åkte och köpte mat där idag hade de först glömt och lägga i vissa saker, som sedan visade sig var slut, och då hade bara tänkt låta pappa betala för det han inte hade fått, efter att han hade sagt till var det ändå andra saker de inte hade lagt i. Det är dåligt, riktigt dåligt, till på köpet tog det väldigt låg tid, så maten var rätt kall när man kom hem och åt.
Inte är det första gången något sådant händer när man handlar där, men ändå fortsätter man att köpa därifrån av den enkla anledningen att det är ju gott!

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback