Virrig hårslingning

I lördags skulle mamma även slinga mitt överhår innan jag åkte in till Kalmar. Kan börja med att säga att det får hon aldrig göra om igen. Halv 1 kom vi hem från stan där vi hade köpt hårfärg. Vi satte igång direkt eftersom klockan tickade på, jag skulle in till Kalmar vid halv 3 och hade fortfaranade inte duschat eller sminkat mig.
Trots att mamma bara skulle slinga överhåret tog det över en halvtimme för henne. Och medans hon höll på så var det ju helt kalabalik. Hon vet ju knappt hur man gör. Fast resultatet blev ändå ganska bra. Bättre än vad det var innan vi började i alla fall. :) Håret ser mycket fräschare ut nu när man har fått bort den grådassiga tonen som fanns i luggen. Ni skulle ha fått se bilder om det inte vore för att kameran cpade. Men så fort den funkar igen så ska i få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback