Dan före dan

Åh nu är det inte länge kvar!!=)
Lite mer än 1 ½ timme sen är det julafton!

Dagen har bestått av shopping i Kalmar tillsammans med Julia.
blev inte mycket men några köp åtminstone.
Bland annat klädtejp, en räddare i nöden!

Under kvällen blev det paketinslagning. Jag har fått ihop 13 paket som jag ska ge bort.
13 är mitt turnummer så det måste ju betyda något;)
Sen kom min arbetsgivare Susanne och hennes två äldsta döttrar på besök.
De hade med en julklapp åt mig.
Blev totalt överraskad:P
Men det var en suverän julklapp,
foundation + borste från i.d. bare minerals.
Toppen, har gått och hållt på en sådan flera gånger men tyckt den var för dyr.
Men nu har jag en!!
Toppen!!

Kommentarer
Postat av: amanda

god jul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback