The big change



Or not. Igår satte terminen på Friskis & svettis igång, och med det så är det en gratisvecka där vem som helst får prova på vad de vill. Sedan i vintras så har jag haft gymkort på friskis, som inte precis har slitits med hälsan. Det var helt enkelt tråkigare än vad jag trodde att det skulle vara. Istället har jag kollat på deras nya gympaschema och sett att de skulle ha en massa nya pass som verkade roliga, t.ex step och aerobic. Men så då tänkte jag att jag skulle kolla om man kunde få göra ett byte att det som är kvar på mitt gymkort blir till ett gympakort istället. Vilket jag fick veta igår när jag hade varit på intensivpasset ( som by the way, var det jobbigaste jag har gjort på länge) var helt okej. Så från och med nu är jag en jympatjej igen istället för en gymtjej. Så mycket roligare.
Om en halvtimme ska jag även på ett yogapass. Lyckades dra med mig Carin så hon följer med mig dit. Kul tycker jag:)
Nu sätter träningen igång på allvar tillsammans med skolstarten.

Kommentarer
Postat av: Janna

okej, brabra :p jo min har också varit bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback