Sista dagen

Oh my. Nu snart är det äntligen dags. I två års tid har jag kännt mig redo för att börja på gymnasiet, och nu är det faktiskt min tur. Imorgon klockan 8.35 börjar jag på samhällsprogrammet årskurs 1. Spännande! Känner inte särskilt starka känslor för att sommarlovet redan är slut, utan jag tycker det är rätt skönt. Jag känner mer för att träffa de nya klasskamraterna och så.;)

Det jobbigaste är ju att man måste upp så tidigt, har nämligen ingen sovmorgon, men istället så går jag inte särskilt långa dagar, förutom onsdagar och torsdagar.

Idag har jag varit och jobbat. Fick skjuts idag för det ösregnade ute. Bra att regn kan föra något bra med sig.:P Det var ganska jobbigt, et kändes väldigt skönt när jag var klar om man säger så. Så där har ni anledningen till att jag inte har bloggat tidigare idag.

För den som tittar på de gamla Gossip girl-avsnitten så får man inte glömma att det är två avsnitt idag vid kvart över 5 tror jag..


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback