Måndag

När jag vaknade idag småregnade det uteoch det såg ut att bli en grå dag. Men när man kommer hem från skolan står termometern på 20+ och solen steker på! Det hade man inte kunnat gissa, så det var en glad överraskning. ;)
Kom nyss hem från bibblan, har varit där med mamma och lämnat tillbaka en massa böcker, och så lånade jag är även 3 nya. Det blir inte så mycket data-sittande idag, för det hinner jag inte med. Har ett jobbigt no-prov i morgon som handlar om Naturens minsta byggstenar. Uuuusch, jobbigt värre.
Jag blev även klar med so-uppsatsen igår vid halv 12 ungefär på kvällen. Det är härligt..verkligen^^


// Alicia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

No är så jävla onödigt så det är läskigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback