Hemma igen

Visserligen har jag redan varit hemma i typ en timme, men shit the same!:P
Sitter vid pappas bärbara dator nu, den andra är upptagen av pappa.:P
Kan hälsa att Meja är hur gullig som helst. Hon kryper verkligen upp hur snabbt som helst för trappan. Går på två röda typ.:P
I alla fall...vet inte riktigt vad jag ska skriva nu..:P
Försöker få Carin att komma hit och titta på Pretty woman med mig om en 25 minnuter typ. Den¨går ju på 3an eller vad det är ikväll vid klockan 9. Se den om du vill!:D

Haha

//Alicia

Kommentarer
Postat av: Elina

åh, jag hade velat se den.. ska se om jag kan övertala pojkvännen :-P

Postat av: carin

haha nej jag vill int

2008-04-20 @ 20:46:46
URL: http://cajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback