Fullproppad torsdag

Dagen började med nationella prov i matte. Hur kul är det på en skala från 1 till 10? Trots det kändes det som att det gick bra. Fsat man kan ju inte veta, de senaste gångerna jag har tyckt det har gått bra på ett matteprov har det gått käpprakt åt skogen.
Men hoppas kan man ju..

Har precis skrivit klart lite skolarbete och skickat iväg det till Malin som ska sätta ihop det till en uppsats tillsammans med lite annat material. Innan dess gjorde jag so-läxan. Det gick rätt snabbt skönt nog.
Efter skolan cyklade jag och mamma till stan. Det blev inte mycket shopping, men lite. Vi hade ju 25% rabatt på hela köpet på Lindex så.;)
När jag kom hm satte jag mig framför tvn och tittade på gårdagens avsnitt av 'Top model usa och Sex and the city. Sen blev det lite läsning och sen var det dax för mat, hade ju inte ätit sen skollunchen. Det är typ det jag har gjort idag. Hunnit med en del ändå.;) Utom att ha suttit här tidigare, det är fy skäms på mig faktiskt. Men datorn har varit upptagen stor del av tiden faktiskt av Henry, så det är inte bara mitt fel.(A) Haha, hoppas ni förlåter mig;)


// Alicia

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: jag vet :/ jag kollade det, men alla tidningar var utan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback