Söndag

Har som vanligt varit och städat idag. Men först sa jag hej då till Calle och Elisabeth som åkte hem till Stockholm idag. Städningen gick lika bra idag som det brukar göra.
Var klar redan vid klockan 5 så när jag kom hem åt jag pannkakor (det händer inte ofta). Sen satt jag och tittade på Sagan om ringen en stund med mamma, detvar inte igår precis som man såg den, fast jag kommer ändå ihåg de flesta replikerna. ;)
Om några minuter ska jag även träna, blev inget igår då jag var helt slut så jag får göra det idag istället.

Imorgon ska vi åka till Åkrahällskolan på morgonen. Det som är bra är att vi inte behöver vara där förrän klockan 9, så det blir en halvtimmes sovmorgon imorgon. Härligt!



// Alicia

Kommentarer
Postat av: ottilia

då ses vi nog :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback