Måndag 21/5

Första skoldagen efter minilovet är över. Har varit en bra dag idag tycker jag, Har känt mig glader än vad jag har gjort under hela helgen, vilket var bra!
fast det var ju inte så bra att jag inte har känt mig glad under helgen...
Men men, killarna tycker jag har varit snälla och roliga idag, eller är det bara något jag har inbillat mig? ;) Haha

Efter skolan stack jag och Matilda ut på stan en stund, jag köpte ett par mini jeans-shorts. Kommer bild såklart!
Snart kommer Tina hit och så ska vi hoppa lite på studsmattan, för jag orkar inte träna idag, hmm..olikt mig!
Men jag pallar inte i värmen - det har verkligen varit en varm dag idag - vilket jag tackar vädret för!
Hoppas jag har fått lite färg på armar och ben, man vill ju ha lite färg till skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback