Shopping

Igår var jag i Kalmar med mammsen och pappsen. Mamma skulle in och köpa någon ryggrej på Stadium, så jag följde med då jag inte hade något bättre för mig. Vädret var ju inte det bästa igår precis.
Det blev faktiskt lite inköp igår. Inga kläder dock, vilket man hade kunnat tro att det skulle bli när det är så mycket rea överallt, men icke då! Det blev liteaccessoarer istället.



Hårspänne med blomma, Glitter
Hårklämma, Glitter
Halsband, Glitter
Sjal, Vila (Fanns även bl a på Vero Moda såg jag)



                                                                                                                     //Alicia
Bok - Leva livet här och nu av Cecily von Ziegesar, Dillbergs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback