Hjälp!

Dagens i-lands problem

Hur ska jag göra?

Jag står inför ett val. Och jag vet inte hur jag ska göra. Det är så att jag vill till London, och det är möjligt att jag får göra det i år tillsammans med pappa, men pundet ligger över 13 kronor och jag vill ju dit för att shoppa. Och så har det varit något av en dröm att åka till London. Eller ska jag följa med pappa till Berlin(som tydligen ska vara en bra shoppingstad), och som det är väldigt billigt i. Grejen är den bara att jag typ hatar Tyskland av någon anledning. Eller ska jag strunta i de 2 alternativen och vänta något år eller 2 tills hela familjen kan åka till Los Angeles?
Jag vet inte hur jag ska göra? Någon som kan hjälpa mig?!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

du vet vad jag tycker :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback