310110

Söndag igen då.
Fast idag fyller ju trots allt Matilda 18, och i torsdags fyllde Carin 18.
Grattis till er!!=)
Och om mindre än 1 månad så är jag också myndg. Tänk vad tiden går;)
Är iaf avis på Carin som var ute och festade igår. Vill också kunna gå ut!!;)
Har blivit en lugn helg, tror jag får ta och skaka om mina kompisar lite så kanske de blir lite piggare;)

Var inte alls på humör för träning igår så struntade i att köra ett pass. Ska göra det idag istället är det tänkt.
Borde även plugga lite teori och naturkunskap, och franska. Vi får se hur det blir med den saken. Är nöjd om jag gör en av alla de sakerna;)

Ha en bra söndag!:)


Kommentarer
Postat av: Therése

Ja precis! :) hoppas våren kommer snart, har varit snö allt för länge nu! :)

Postat av: Therése

jaa, det snöar i princip hela tiden nu ju :/ ush ush!

2010-02-01 @ 06:30:59
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Therése

Ja, det är bara bra här :) hur är det själv?

2010-02-01 @ 10:07:48
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback