It was a fun evening

Känns som att det har varit en ganska stressfylld fredag. Efter skolan blev det hem i ca en timme sen cyklade jag iväg för att jobba. Hann med en tur in på Lindex där jag köpte lite småsaker (ska visa!), sen vände det hemåt igen. Gick ut med hunden åt lite mackor och tog en tupplur innan Malin kom och hämtade mig för rockpasset på Friskis vid 5. Var ett roligt och jobbigt pass! Så ett plus i kanten för det;) Sen åkte vi hem igen - duschade och åt innan Carin och Malin kom hit. Vi spelade spel och hade väldigt roligt:) Jag spöade skiten ur dem på Cluedo;) Fast Malin vann omgången av "När då då?". Jag hade i alla fall väldigt skoj ikväll!:) Och jag tänker nog gå och lägga mig snart och sova ut lääänge!
Vi gillar lördagar!

Btw, det kommer komma en dagens från idag också!;)

God natt!
// Alicia


Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm, men du, jag ska minsann slå dig i Harry Potter spelet. Tärningen är kastad som man säger ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback