Fina naglar och pengar på köpet!

Igår kväll fixade jag till min naglar lite. Det var för många som påpekade mitt avskavda nagellack när jag jobbade under veckan.:P Så igår åkte det svarta nagellacket av och istället blev det en snabb och enkel fransk manikyr. Med en liten silverdetalj på pekfingrarna.:) Jag har använt mig av ett make up lack som fungerar som baslack och är även lite utjämnande med svag färg. Sedan målade jag ett litet silvermönster med en dekorationspensel på två av fingrarna. Jag har inte använt vitt lack till topparna utan jag har använt en vit manikyr penna på undersidan av naglarna. Reultatet blir inte jättevitt, utan det blir mer naturligt. Avslutningsvis målade jag ett lager topplack på undersidan av naglarna så det vita kommer att sitta kvar:)
För att kunna göra detta krävs det att man har lite längre naglar så man har något att måla på:P



Medans jag fixade naglar hjälpte jag pappa med hans sorterande av Newbodypaket genom att sitta och läsa på en lista. Inget speciellt ansträngande, men jag är 50 kronor rikare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback