Slutade tidigt

I loooove tidiga skoldagar.
Slutade vid kvart över 11, fast stannade kvar och åt lunch i skolan.
När jag kom hem läste jag i Isfolket, var länge sedan jag läste de böckerna.
Efter det tittade jag på det jag hade kvar av Gossip girl sedan i söndags.

Och just det! Klassfotot kom idag, och de enskilda bilderna.
Lägger inte upp någon bid på detför jag vet inte om jag ska behålla något.
Blev nöjd med klassfotot, mindre nöjd med de enskilda, ser så tjock ut:P
Men mamma tyckte det var jättefint så de kanske bara är jag som inbillar mig.;)

Kommentarer
Postat av: Julia

vi har bara tidiga dagar i skolan :S man blir så bortskämd haha



Just nu har man chans att nominera sin favorit blogg, i min blogg. Har du sett en under ett tag som du bara älskar? Eller tycker du att din blogg ska vinna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback