I've done much

Shit, jag har hunnit med en massa saker idag.
Jag har gått i skolan, varit på bibblan, var inne på Lindex och provade tre plagg (köpte inget av dem dock=( ), sytt 8 dynor till mamma, lagat mina jeans, läst igenom två häften om samhällskunskapen, börjat läsa på till historian, kört ett yoga-pass, sovit en liten stund, tittat på csi och cityakuten och ätit. Var väl inte illa?
Det enda som jag inte hann med var att måla naglarna:P
Som ni kanske förstår blev det ju inte mycket tid vid datorn, men få ta igen det någon
annan gång!
Just nu gottar jag mig bara åt att jag har varit så duktig idag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj blev det 8 kuddar? skulle det inte bara bli 6 st?

2008-11-26 @ 00:14:58
Postat av: Alicia

jo, men sen hittade mamma lite gammalt tyg med komönster som jag fick sy ihop till dynor de också:P

Postat av: Matilda

haha okej.. lika bra att passa på när symaskinen stod framme antar jag..

2008-11-28 @ 10:28:20
URL: http://ombytlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback