Dagens shopping

Idag var jag i Kalmar med Bea. Vi var inte inne så länge för vi pallade inte det. Vilket var bra för mig eftersom jag verkligen inte behöver handla något mer nu. Men jag hittade lite saker iaf. En klänning inne på Gina Tricot för 149 kronor. Tog ingen egen bild på den för den ligger redan i resväskan, så jag satte ihop en från Gina Tricots hemsida.



Det blev även ett par trosor från Gina Tricot och en nagellacksremover från Depend inne på Kicks för 50 kronor. Det innehåller inget aceton som skadar nageln så det är bra.:)



Hema i Nybban säger Bea att hon har tappat bort sin cykelnyckel. Yes grattis, när det är en lånecykel hon har och allt!
Hon ringde hem, mor och bröder blev sjukt förbannade på henne.:P Haha
Stackarn^^
Som tur var att när vi var hemma hos mig rotade hon igenom sin kasse och hittade nyckeln. Hmla tur de!:P


Kommentarer
Postat av: Ottilia

en sådan klänning har jag också, skit skön :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback