Onsdag

Se där, en vacker onsdag är det idag. Solen strålar och det är inte ett moln på himlen. Jag har legat ute i ungefär 2 timmar och solat, och badat såklart=) Helt underbart härligt.
Ska väl få i mig något att äta snart tror jag sen ska jag be pappa hjälpa mig bära ut byrån så jag kan slipa den och sedan måla den. Jaa, sedan ikväll ska jag iväg och jobba. Det blir bara jag idag för Ottilia är på öland och latar sig:P
Hörde alldeles nyss också att vi ska äta tacos ikväll. Mumsigt!!


Ha en bra dag!
// Alicia


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag sitter inne. Har skrivit klart en bokrecension, har bakat lite och ska nu se på en filM! :)

Vad har du för dig idag då? :)

Postat av: angelica

Jag ska sola imon om det blir bättre väder, idag var jag inne för det va så varmt ute. :P

2008-07-23 @ 21:26:26
URL: http://mvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback