Nyårsklänning kirrad

Gjorde som sagt en massa bra köp i lördags, och här kommer dem!



Äntligen!
Sånna skor som jag har letat efter hela hösten!=)
Mina för 229 kronor.
Bättre kan det ju knappt bli;)
Från Deichmann.



Snygg t-shirt från Gina Tricot såklart.
99 kronor.



Har gått och trånat efter en sån här ganska länge nu.
Och finally fick den följa med hem i påsen.:)
Från Gina Tricot för 299 kronor.



Snygg bh för bara 99 kronor,
Gina den också of course;)



Ögonskuggepalett från H&Ms egna märke.
Kostade 59 kronor, men använde min 50 kronors rabatt
så 9 kronor;)



Och sist men inte minst, klänningen jag ska ha på nyårsafton.
Bilden gör den verkligen inte rättvisa, ser mycket bättre ut i verkligheten + att blixten gör den mycket ljusare.
Den är jättefin, jag kommer vara jättefin=)
399 kronor på Aima.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback