Disco torsdag, skola fredag

Gårdagskvällen bjöd på disco inne i Kalmar.
Malin, Julia och Carin tvingade med mig:P
Vid 8 kom de hit och så fixade vi iordning oss tillsammans.
Runt 10 åkte vi in. Väl inne får vi stå ute i kylan i över en timme för att få komma in på klubben.
Inne visar det sig att dansgolvet är jättelitet och helt smockfult.
Ni kan ju tänka er hur det var att dansa.
Man knuffades hit och dit hela tiden. Jobbigt!
Nu vet jag att den klänningen jag hade inte passar att dansa i:P
Fick dra upp den hela tiden eftersom den envisades med att åka ner.
Ännu jobbigare.

Men kvällen var väl hyfsad kul. Hade väntetiden varit kortare, dansgolvet större och om jag hade haft en annan klänning på mig hade kvällen säkert blivit toppen:)

Var hemma strax efter 2. Steg upp halv 7.
Jag är trött idag!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback