Snabb fredag

Åkte aldrig tillbaka till skolan igen igår. Pallade inte, var så sjukt trött så jag gick och la mig lite tidigare igår istället. Hade dock glömt bort att vi började en halvtimme senare idag, så jag var klar redan vid kvart över 8 istället för vid 20 i 9. Nåja det var ju inte så farligt, hade varit tråkigare om vi inte hade börjat förrän vid 10 typ...det hade varit surt.:P
Det var inga lektioner jag utan vi spelade fotbollsgolf och gick en tipspromenad, sen var skoldagen slut. Härligt^^
Insparksfest imorgon tillsammans med B klassen och de båda treorna, så Carin och jag ska åka ut på stan om en timme och fixa chips och sånt som vi skulle ha med oss dit. Blir även en tur på stan, Carin ville det så visst.:)
Ska jobba sen vid klockan 6, jobbigt men det måste ju göras...


// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback