Ny kappa?

Idag var jag med mamma en stund på stan. Hon skulle hitta något att ha på sig till kräftskivan hon är på just nu. Hon har för tusan värre beslutångest än vad jag har! Så efter ett tag roade jag mig istället med att prova nya höstjackor som hade kommit in. Orkar aldrig göra det annars när jag är ute och shoppar med kompisar. Jag hittade en jättefin kappa. Stilren, fast på ett mer ungdomligt sätt. Väldigt GG-Blair. Tyvärr kostade den 600, men om jag kommer fram till att den inte är för tunn för att ha under vintern också så är det möjligt att den åker med hem i alla fall.;)

Inga har varit lite odräglig ikväll. She went crazy ett tag när hon följde med mig in på mitt rum. Hela tiden skulle hon bita, inte bara småhugg utan ganska ordentligt. Så jag la ner henne på golvet och väntade på att hon skulle lugna ner sig. Fast det tog säkert 10 minuter innan jag kunde släppa henne, fast hon frsökte ju komma loss, men man måste ju visa vem det är som bestämmer;) Annars kan man ju få en riktigt odräglig hund senare. Till på köpet har hon kissat inne 4 gånger bara nu ikväll. På mindre än 4 timmar. Helt otroligt. Sånt har hon aldrig gjort innan. Och på den finaste mattan också^^

Kommentarer
Postat av: m

varse :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback