Much to do

Idag är det mycket som ska göras. That's why I steg upp klockan halv 10 idag. Käkade frukost, borstade tänderna och gick ut och plockade blåbär.=) Fast jag har inte ätit upp dem än, de ska sparas till i kväll. Jag har även hunnit med att städa några rum här hemma. Och om en halvtimme ungefärska jag tillsammans med Carin, Malin och Julia åka till Kvantum och handla mat inför kvällen. De ska nämligen komma hit, den efterlängtade tjejkvällen blir äntligen av!=)
När maten är inhandlad ska jag lägga köttet i marinad, (det ska grillas ikväll, vi trotsar det dåliga vädret;) ). Måste även träna idag, orkade inte med det igår, var så himla trött på kvällen. Vid klockan 5 sedan så kommer de! Längtar!


// Alicia

Kommentarer
Postat av: cajsa

mums med blåbär:)

Postat av: agnes

ha en jjätte bra dag!

kiolla gärna in min blogg, kommentera med!

2008-08-05 @ 15:49:05
URL: http://jakobssoon.blogg.se/
Postat av: Angelica

men guu vad gott.. vad ska du göra av blåbären sen? kram

2008-08-05 @ 20:24:52
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback