Kul

Kort men seg skoldag idag. Förmiddagen bestod av två lektioner som var över 1 timme vardera. Men som tur var lapp vi naturkunskapen idag för vi skulle ha ett "möte" eftersom det är så många som vill byta till min klass från den andra sp-klassen. Vi elever kom fram till ett jättebra beslut, men det höll tydligen inte de vuxna med om. Men hoppas det löser sig iaf.

Kom hem runt 1. (Jag gillar korta dagar) Har tittat på cityakuten. Skitgutt att de har startat igen. Eller alltså det har ju gått på tv hela tiden, men för några månader sen hoppade programmet tillbaka några säsonger till de jag och mamma redan hade sett, men nu har de äntligen kommit ifatt igen. Resten av kvällen ska jag nog bara slappa. Framför tvn tror jag. Lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback