Gårdagen

Igår var jag i kyrkan igen, som avslutning på konfirmationen så skulle man gå i kyrkan under en gudstjänt. Vi spelade upp våran pjäs igen, och denna gången gick det utan missöden. Vilket var väldigt skönt!
Sen åkte jag direkt till jobbet, så jag hade resten av dagen ledig.
När jag kom hem åt jag , satt vid datorn och tvn innan det var mat igen (oxfilé och klyftpotatis, mums!) och sen lite dator igen. :P
Men efter det var jag såå rastlös, så i det nålfina regnet gav jag mig ut och sprang 8 kilometer. Tyckte jag var duktigt av mig!
Fast det är jobbigt idag med all träningsvärk och skoskav. Jag behöver nya joggingskor! De jag har nu är för gamla, och de börjar kännas för små.


 See ya later!//Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback