Filmkvällen

Det var kul igår kan jag ju hälsa alla!
Efter att ha ätit en god kebabtallrik på kebaben och kollat in "pensionärernas race" utanför coop och kebeben så åkte vi hem till mig, efter att ha gjort några småstopp på vägen.
Så vi laddade upp med snacks och dricka i soffan och satte på filmen. De första 25 minuterna gick bra, sen stannade bara filmen. Så Petter stackaren, fick stå ut med en del kommentarer från andra:P Haha.
Men vi löste problemet genom att åka till videobutiken och hyra en film. American Pie - naked mile, blev det istället.
Väldigt skojig film, så man blev ju på bra humör efter att ha sett den.
När den var slut gjorde mina kompisar en rannsakan genom våra lådor med dvder i. Och film nummer 3 blev Pirates of the Caribbean, ettan. När halva den filmen hade gått hade jag VÄLDIGT svårt att hålla ögonen öppna kan jag säga. Jag var så trött. Det var ett under att jag inte somnade(fast jag blundade mig igenom nästan halva filmen). Fast sen lyckades Carin fösa bort min trötthet genom att sätta ett antal kamerablixtar i mitt ansikte.

Men trots att filmen som vi egentligen skulle ha sett inte funkade så tyckte jag det var en otroligt rolig kväll!
Måste vi göra om någon gång!


                                                                                                    //Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback